بلیط هواپیما استانبول

بلیط هواپیما استانبول

استانبول ... پلی که اروپا و آسیا را به هم متصل می کند

استانبول با جاذبه های گردشگری فراوانی که نشان دهنده تمدن و میراث ترکیه است، مشخص می شود. گردشگران برای لذت بردن از مناظر دیدنی که حال و هوای خاصی به شهر می دهد به استانبول سفر می کنند. در خیابان‌های شلوغ و غرفه‌های شلوغ بازار که صدها سال مورد توجه شهر بوده‌اند، قدم بزنید. سپس غذاهای فوق العاده ترکی را امتحان کنید.

در استانبول، برای یک دقیقه از رویدادها و جشنواره های بین المللی خسته نخواهید شد.

استانبول هر ساله هزاران بازدید کننده را برای تجارت و تفریح ​​به خود جذب می کند. چه در حال استراحت در لحظه آخر باشید و چه در یک استراحت بسیار مورد نیاز، پرواز از تهران به استانبول در پرشین ترول می تواند به شما کمک کند تا به راحتی به آنجا برسید. با پرشین ترول ، می‌توانید خطوط هوایی محبوب را با پرواز به استانبول مرور کنید، بهترین فصل را برای بازدید بررسی کنید، و قبل از رسیدن، جاذبه‌های استانبول را پیش‌نمایش کنید. با معاملات پرواز و جاذبه های هیجان انگیزی که منتظر شما برای کاوش در استانبول هستند، بهترین زمان برای رزرو پرواز از تهران به استانبول هم اکنون است! برنامه ریزی سفر از تهران به استانبول زمانی آسان است که از پرشین ترول برای کمک به هماهنگی سفر استفاده کنید. چه پرواز یک طرفه، بدون توقف یا رفت و برگشت داشته باشید، فقط پرواز مورد نیاز خود را با ما خواهید یافت. اگر می‌خواهید برای پروازهایتان قفل زیادی داشته باشید، به پرواز رفت و برگشت بروید، اگر در برنامه سفر خود به انعطاف‌پذیری نیاز دارید، یک پرواز یک طرفه به استانبول رزرو کنید. با پرشین ترول، می‌توانید پروازها و اتاق‌های هتل موجود را جستجو کنید و سپس رزرو خود را به‌سرعت و آسان به صورت آنلاین و در حال حرکت انجام دهید. لوازم سفر خود را بسته بندی کنید، فهرستی از سطل های ضروری تهیه کنید و پرواز خود به استانبول را همین امروز در پرشین ترول رزرو کنید!

با استفاده از پرشین ترول برای مشاهده جاذبه های استانبول قبل از رسیدن، سفر خود از تهران (THR) به استانبول (IST) را به یک سفر خاطره انگیز تبدیل کنید. هنگامی که بدانید در استانبول چه کاری باید انجام دهید، می توانید برای بهترین تجربه سفر ممکن از قبل رزرو و رزرو کنید. برنامه ریزی از قبل موثرترین راه برای اطمینان از اینکه کل تجربه سفر شما به خوبی پیش می رود است. خواه برای انتخاب رستوران عالی به کمک نیاز داشته باشید.

پروازهای ارزان به استانبول (IST)

برای یافتن یک پرواز ارزان به استانبول در پرشین ترول با انتخاب یک معامله در این صفحه یا وارد کردن تاریخ سفر، فرودگاه مبدا، و اینکه آیا می خواهید رفت و برگشت یا بلیط هواپیما استانبول یک طرفه می خواهید، شروع به پیدا کردن یک پرواز ارزان به استانبول کنید. می‌توانید انعطاف‌ پذیری، تعداد توقف‌ ها، خطوط هوایی و زمان‌ های حرکت/رسیدن را فیلتر کنید تا بهترین پرواز را برای خود پیدا کنید.

توصیه می کنیم برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما در تاریخ های اطراف، از تقویم «تاریخ انعطاف پذیر» در بالای صفحه استفاده کنید. این به شما امکان می‌دهد ارزان‌ترین روزها را برای پرواز انتخاب کنید، اگر سفر شما انعطاف‌ پذیری داشته باشد و تخفیف‌های ارزان پرواز به استانبول را کسب کنید.

قیمت رفت و برگشت بین 616 تا 799 دلار متغیر است و مسیرهای یک طرفه به استانبول از 454 دلار شروع می شود.
توجه داشته باشید که انتخاب یک پرواز بدون توقف گاهی اوقات می تواند گرانتر باشد و در زمان شما صرفه جویی کند. و مسیرهای دارای اتصال ممکن است با نرخ ارزان تری در دسترس باشند.
بلیط هواپیما ارزان ممکن است از خطوط هوایی مختلف در زمان های مختلف و با شرایط منحصر به فرد در دسترس باشد. بهتر است قبل از قضاوت در مورد ارزش پیشنهاد هر شرکت هواپیمایی، جزئیات پیشنهادات را درک کنید.

برای مثال، اگر قصد دارید یک چمدان را چک کنید یا یک چمدان دستی به همراه داشته باشید، بررسی کنید که آیا قیمت بلیط ارزان هواپیما شامل کمک هزینه بار است یا خیر. در غیر این صورت، بررسی کنید که آیا هزینه چمدان بیشتر از تفاوت سایر معاملات بلیط هواپیمای هواپیمایی است که چمدان تحویل‌شده/دستی رایگان در ازای بلیط هواپیما کمی بالاتر ارائه می‌دهند.

رزرو پرواز به استانبول ترکیه
چه چیزی را در استانبول ببینیم؟
پرواز خود به استانبول را با پرشین ترول رزرو کنید
رزرو پرواز خود با پرشین ترول کمک می کند تا مطمئن شوید که ارزان ترین بلیط های موجود به استانبول را دریافت خواهید کرد. با ضمانت بهترین قیمت ما، می‌دانید که ما می‌توانیم قیمت‌ های پایین فوق‌ العاده را در پروازهای استانبول به شما ارائه دهیم و با خدمات مشتریان 24 ساعته ما، همیشه می‌توانید در طول سفر با ما تماس بگیرید.

چه زمانی به IST پرواز کنیم؟
تابستان (ژوئن تا آگوست) بهترین زمان برای سفر به استانبول است. این زمانی است که بچه ها تعطیلات خود را می گذرانند و خانواده ها به وفور از استانبول دیدن می کنند. دما بین 60 تا 80 درجه فارنهایت است و آب و هوا برای گشت و گذار عالی است. با این حال، در این فصل برای قیمت های بالای هتل ها و بلیط هواپیما آماده باشید. اگر به دنبال یک تعطیلات اقتصادی هستید، از سپتامبر تا نوامبر سفر کنید. ازدحام کمتر، نرخ کمتر و هوا معتدل است.
فرودگاه های استانبول
فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سابیها گوکچن دو فرودگاه اصلی هستند که به شهر استانبول خدمات رسانی می کنند. فرودگاه آتاتورک بزرگتر از این دو است و در مقایسه با فرودگاه سابیها گوکچن، امکانات رفاهی و انتخاب های حمل و نقل زمینی بیشتری را ارائه می دهد. برخی از راه‌های سفر به فرودگاه آتاتورک، تاکسی خصوصی، اتوبوس و اجاره ماشین است. از آنجایی که دو فرودگاه وجود دارد که به این شهر خدمات رسانی می کنند، همیشه بهترین کار این است که کرایه های ارائه شده در هر دو این فرودگاه ها را با هم مقایسه کنید تا ارزان ترین پروازها به استانبول را داشته باشید.

پرواز به استانبول
پروازها از شهر نیویورک به استانبول
پرواز از شیکاگو به استانبول
پرواز از هیوستون به استانبول
پرواز از لس آنجلس به استانبول
پروازها از واشنگتن دی سی به استانبول
پرواز از میامی به استانبول
پرواز از تورنتو به استانبول
پرواز از دالاس به استانبول
» مسیرهای بیشتر استانبول

پرواز از استانبول
پرواز از استانبول به دبی
پرواز از استانبول به لندن
پرواز از استانبول به شهر نیویورک
پرواز از استانبول به تورنتو
پرواز از استانبول به شیکاگو
پرواز از استانبول به لس آنجلس
پرواز از استانبول به کازابلانکا
پرواز از استانبول به قاهره

فرودگاه بین المللی استانبول
استانبول دو فرودگاه اصلی دارد، اما فرودگاه استانبول اصلی ترین فرودگاه بین ترکیه و سایر کشورهای اروپایی است. امکانات مختلفی از جمله اینترنت رایگان، صرافی، گزینه های غذاخوری 24 ساعته و غرفه های کرایه ماشین را ارائه می دهد.
پرشین ترول گزینه های پروازی زیادی به استانبول و هتل ها برای اقامت با نکاتی در مورد برنامه ریزی سفر به شما ارائه می دهد. شما می توانید از میان طیف گسترده ای از خطوط هوایی که تمام نیازهای مشتریان ما را برآورده می کنند، انتخاب کنید.

س. کدام خطوط هوایی سیاست لغو انعطاف پذیری برای پروازهای کویت به استانبول به دلیل COVID-19 دارند؟

الف. ترکیش ایرلاینز در صورت کنسلی، بازپرداخت کامل یا جزئی را ارائه می دهد.

س. کدام شرکت های هواپیمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا در پروازهای استانبول اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را اعمال می کنند؟

الف. خطوط هوایی عربستان سعودی قوانین فاصله گذاری اجتماعی را به شدت اجرا می کند، از جمله همیشه خالی گذاشتن صندلی وسط هواپیما.

س. نزدیک ترین هتل ها به مسجد آبی کدامند؟

A. هتل سلطان هیل، هتل قصر سلطان احمد و هتل خانه آبی از نزدیک ترین هتل ها به مسجد آبی هستند.

س. بزرگترین مراکز خرید استانبول کدامند؟

A. Istanbul Cevahir، Mall of Istanbul، Istinye Park، و Zorlu Center تعدادی از بزرگترین مراکز خرید استانبول هستند.


آیا ترکیه پذیرای مسافران است؟

الف. مسافران باید مدرکی ارائه دهند که وضعیت واکسیناسیون خود را ثابت کند یا آزمایش PCR منفی باشد. برای جزئیات بیشتر آخرین به روز رسانی های سفر را بررسی کنید.

ارزان ترین روز برای رزرو پرواز به استانبول چه روزی است؟
ارزان ترین روز برای رزرو پرواز به استانبول شنبه است.

گران ترین روز برای رزرو پرواز به استانبول چه روزی است؟
گران ترین/پرهزینه ترین روز برای رزرو پرواز و بلیط هواپیما استانبول شنبه است.

نام فرودگاه اصلی استانبول چیست؟
نام اصلی فرودگاه استانبول فرودگاه آتاتورک است

سولات متداول بلیط هواپیما استانبول

چگونه پروازهای ارزان به استانبول را پیدا کنم که سیاست های تغییر انعطاف پذیری دارند
بسیاری از خطوط هوایی این گزینه را ارائه می دهند که پرواز خود را بدون هزینه تغییر برنامه ریزی کنند. تنها چیزی که پرداخت می کنید تفاوت بین پرواز اصلی و پرواز جدیدی است که انتخاب می کنید. هنگامی که به دنبال پرواز به استانبول هستید، یک فیلتر «بدون هزینه تغییر» را می‌بینید که می‌توانید انتخاب کنید.

درباره پرشین ترول

تمام حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی شهریار گشت مشرق زمین مشهد می باشد. استفاده از مطالب وب سایت فقط برای موارد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.

هتل های پیشنهادی

پرشین ترول در یک نگاه

مطالب مهم

اطلاعات تماس

مشهد , احمد آباد , خیابان کلاهدوز , آژانس مسافرتی شهریار گشت
شماره تماس : 051-38426161

Follow us on