بلیط هواپیما اصفهان

بلیط هواپیما اصفهان

رزرو پرواز به اصفهان و خرید بلیط هواپیما اصفهان
درست در قلب ایران، اصفهان قرار دارد، شهری شلوغ که مرکز استان اصفهان است. در حالی که نام این شهر به «نیمی از جهان» ترجمه می شود، به طرز باشکوهی یکی از بهترین اسرار گردشگری منطقه است. با قطر ایرویز به اصفهان پرواز کنید و شهری آرام و آرام با حسی جهانی را کشف کنید که زیر آن نقوش فرهنگی سنتی ایرانی است که در معماری و دکوراسیون مجلل مساجد آن دیده می شود. بسیاری از چیزهای دیدنی در اصفهان را کشف کنید و در فرهنگ آن گم شوید.

قیمت پروازها به اصفهان را در زیر بررسی کنید و پروازهای اکونومی یا کلاس پرمیوم به اصفهان را با قطر ایرویز رزرو کنید تا نه تنها انبوهی از تخصص و فرهنگ هنری را کشف کنید، بلکه یک مرکز تجاری پررونق را که در آن از کارآفرینان و سرمایه گذاران استقبال می شود، کشف کنید.

نکات مهم سفر اصفهان

کاشی‌های نقاشی‌شده با دست و فضاهای سبز وسیع، فضایی آرام به اصفهان می‌بخشد، در حالی که بازارها هنوز پر از فرش‌فروشان و نقره‌سازان هستند.
کاخ سلطنتی بر شهر مسلط است. این شاهکار اوایل قرن هفدهمی که بیش از 48 متر ارتفاع دارد و در هفت طبقه کشیده شده است، به خاطر اتاق موسیقی و نقاشی های دیواری رضا عباسی مشهور است. این شهر همچنین دارای چندین کاخ دیگر است که همگی مربوط به قرن 1600 هستند. تالار اشرف کاخی جذاب و به خوبی نگهداری شده است، در حالی که بنا به گزارش ها هشت بهشت ​​یا کاخ هشت بهشت ​​برای نگهداری حرمسرا پادشاه در نیمه دوم قرن هفدهم ساخته شده است. چهل ستون، یا کاخ 40 ستونی، در واقع کوچکتر از آن چیزی است که شما انتظار دارید، و در واقع میزبان تنها 20 ستون است که بر روی استخر کاخ منعکس شده است، به همین دلیل نام آن برمی گردد.

سفر به اصفهان همچنین این فرصت را به شما می دهد تا در مساجد این شهر که همگی فرهنگ غنی هنری منطقه را در بر می گیرند، بگردید. یکی از شاهکارهای واقعی شهر و در واقع کل منطقه، مسجد امام است که در فهرست میراث جهانی یونسکو و نمونه‌ای شگفت‌انگیز از هنر کاشی‌سازی است. از طرف دیگر، مسجد شیخ لطف الله یک نمونه استثنایی از معماری اوایل قرن هفدهم است و مسجد خصوصی بود که از طریق یک تونل زیرزمینی به کاخ سلطنتی متصل شده بود.

باغ ها در طراحی و فرهنگ ایرانی برجسته هستند و سفر به اصفهان شما را با یکی از زیباترین باغ های ایران آشنا می کند. باغ گل ها را باید در بهار، زمانی که شکوفه های کامل دارد، بازدید کرد، اگرچه در سایر مواقع سال جنبه های دیگری از باغ مانند آبشارهای مخفی و باغ کاکتوس ها به چشم می خورد.

نزدیک به مرکز شهر، کوه صفه قرار دارد که با ارتفاع 2257 متری، مناظر پانورامای عالی از شهر را به شما می دهد. این یک پیاده روی نسبتا آسان به سمت قله است، یا می توانید یک تله کابین بگیرید تا با کمی تلاش کمتر شما را به قله برساند. اگر صعود به بالای کوه برای شما جذابیتی ندارد، به سالن های بولینگ زیر ایستگاه تله کابین بروید.

دوچرخه سواری و پیاده روی به ویژه در مسیرهای کنار رودخانه زاینده رود محبوب است. اگر دوست دارید دوچرخه سواری کنید، می توانید دوچرخه را به صورت رایگان در ایستگاه اتوبوس شهری قدیمی کرایه کنید. برای یک سفر عاشقانه در قلب شهر، کالسکه سواری کنید یا باغ ها و پارک های متعدد شهر را کاوش کنید.

این شهر به خاطر غذاهای عالی خود از جمله غذاهای محلی مانند بستنی زعفرانی، انواع چلو کباب منطقه ای، کباب با برنج و بریانی تهیه شده از گوشت گوسفند یا بره مشهور است. اگر شیرینی دارید، به دنبال دکل خورشت باشید که به معنی خورش ماست است و غذای منحصر به فرد اصفهان است. همه چیز را با قهوه تازه بشویید، قهوه‌ای که در قهوه‌خانه‌ها و چای‌خانه‌های بازار یا زیر پل‌های متعدد شهر سرو می‌شود، داغ، شیرین و بسیار قوی است.
اصفهان مملو از مغازه‌های مدرن است، اما برای تجربه‌ای معتبرتر در سفر به اصفهان، سری به بازار بزنید. در اینجا بهترین فرش های ایرانی را در فروش خواهید یافت. هر کدام تفاوت‌های ظریفی را به تصویر می‌کشند که منطقه‌ای را که از آن سرچشمه می‌گیرد متمایز می‌کند.

اصفهان همچنین به خاطر نقاشی های مینیاتوری که از استخوان شتر به عنوان بوم نقاشی استفاده می کنند، شهرت دارد. صنایع دستی دیگری که باید به دنبال آن باشید خاتم کاری چوب ایرانی است که جعبه ها، قاب ها و تخته های بازی هستند که از هزاران چوب رنگی برش خورده و مرتب شده اند. خرید در میدان اصلی و اطراف آن می‌تواند بسیار گران باشد، بنابراین کمی دورتر از میدان خرید و در خیابان‌ها و کوچه‌ها پرسه بزنید تا چند معامله پیدا کنید.

حقایق ضروری در مورد اصفهان و بلیط هواپیما اصفهان
با تمام اطلاعاتی که قبل از سفر باید بدانید، از یک سفر بدون دردسر لذت ببرید.

حقایقی در مورد پرواز به اصفهان، ایران
61 درصد مسافران اصفهان بالای 35 سال سن داشتند.
24 درصد مسافران اصفهان بالای 60 سال سن داشتند.
2 درصد از مسافران اصفهان فرست یا بیزینس کلاس رزرو کرده اند.
16 درصد مسافران با کودکان زیر 14 سال به اصفهان سفر کردند.
18 درصد مسافران اصفهان هزاره بودند.
50 درصد مسافران اصفهان زن بودند.
مسافران به طور متوسط 17 روز را در اصفهان سپری کردند.
مهر ماه بیشترین رزرو برای اصفهان بود.
فروردین ماه با کمترین رزرو برای اصفهان بود.

بلیط هواپیما اصفهان، ایران

بلیط هواپیما اصفهان با پرشین ترول همیشه در حال فروش هستند. ما در تمام طول سال پروازهای ارزان به اصفهان را ارائه می دهیم. ما علاوه بر ارائه بلیط هواپیما رقابتی به شهرهای برتر دنیا، راهنمای سفر و نکاتی را برای اطلاع رسانی سفر شما به اصفهان ارائه می دهیم. زیر را بخوانید تا درباره همه چیزهایی که باید در سفر بعدی خود ببینید و انجام دهید بیشتر بدانید و روی پرشین ترول حساب کنید تا بهترین معاملات را برای همه نیازهای رزرو سفر شما پیدا کند.
مکان های دیدنی ایران
اصفهان که از لحاظ تاریخی به انگلیسی اصفهان نیز ترجمه شده است، مرکز استان اصفهان در ایران است. این شهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب تهران و در مسیرهای اصلی شرق به غرب و شمال به جنوب از کشور قرار دارد. آب و هوای اصفهان معمولاً بسیار معتدل و مطبوع است و رودخانه زاینده رود باعث جذابیت بیشتر اطراف می شود. اگر نگوییم بیشتر، می توان در دو روز این شهر را برای کشف زیبایی های طبیعی شهر و بازدید از باغ های ایرانی دوست داشتنی و معماری دیدنی اسلامی آن جستجو کرد. خریدارها می توانند سوغات و صنایع دستی ایرانی بخرند. در گوشه و کنار اصفهان فضایی هنری به راحتی احساس می شود.
میدان نقش جهان
میدان نقش جهان یکی از بزرگترین میدان های شهر جهان است که در آغاز قرن شانزدهم توسط شاه عباس اول ساخته شد. این میدان از هر طرف با ساختمان‌های عظیمی که توسط مجموعه‌ای از طاق‌های دو طبقه به هم مرتبط شده‌اند، احاطه شده است. میدان نقش جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. برخی از جاذبه های مهم این میدان عبارتند از: مسجد شاه واقع در ضلع جنوبی میدان، کاخ عالی قاپو در ضلع غربی، مسجد شیخ لطف الله در ضلع شرقی و بازار بزرگ اصفهان در ضلع شمالی.
مسجد جامع اصفهان
مسجد جامع اصفهان که در میدان نقش جهان قرار دارد، نمایشی خیره کننده از سیر تحول معماری مسجد از سال 841 میلادی است. قدیمی ترین بنای حفظ شده از نوع مسجد در ایران است. این مجموعه بیش از 20000 متر مربع مساحت دارد و همچنین اولین بنای اسلامی است که طرح چهار حیاط ایوان کاخ های ساسانی را با طراحی ساختاری مذهبی اسلامی تطبیق می دهد. گنبدهای آجدار دو پوسته مسجد جامع نمایانگر خلاقیت و خلاقیت معماری است که الهام بخش سازندگان در سراسر منطقه بوده است.
کاخ عالی قاپو
کاخ علی قاپو که در پایان قرن شانزدهم به عنوان اقامتگاه شاه عباس اول ساخته شد، یک کاخ دیدنی است که به عنوان دروازه بزرگی به کاخ های سلطنتی که در پارک های دوست داشتنی قرار دارند نیز عمل می کند. برجسته ترین ویژگی این کاخ تراس مرتفع آن است که دارای 18 ستون باریک است و چشم اندازی فوق العاده از میدان را ارائه می دهد. در اتاق بالای کاخ، یک اتاق موسیقی وجود دارد که سقف گچ‌کاری شده با شکل‌های گلدان و تعدادی ظروف خانگی برای تقویت آکوستیک بریده شده است.

خرید بلیط هواپیما اصفهان از خارج کشور

کدام ایرلاین‌ها در طول همه‌گیری COVID19، تاریخ پروازهای این شهر را تغییر می‌دهند؟
هیچ شرکت هواپیمایی با پرواز به این شهر وجود ندارد که این خدمات را ارائه دهد. لطفاً از این اطلاعات فقط به عنوان مرجع استفاده کنید و قبل از رزرو با شرکت هواپیمایی تأیید کنید.
میانگین قیمت بلیط هواپیما از آمریکا به اصفهان چقدر است؟
میانگین قیمت بلیط اصفهان 249 دلار آمریکا است. لطفا از این قیمت فقط به عنوان مرجع استفاده کنید.
مدت زمان پرواز اصفهان چقدر است؟
تقریبا 21 ساعت پرواز از ونکوور به اصفهان.
تقریبا 19 ساعت و 35 دقیقه برای پرواز از تورنتو به اصفهان.
چگونه می توانم بلیط ارزان تر رزرو کنم؟
می توانید پروازهای ارزان تری را به روش های زیر رزرو کنید:
جستجوی بلیط یک شهر یا فرودگاه نزدیک اصفهان.
خطوط هوایی مختلفی را که به اصفهان پرواز دارند، جستجو کنید.
تاریخ های مختلف حرکت را از همان ماه مرور کنید.
فیلتر برای زمان های مختلف خروج از همان روز.
اطلاعات تخفیف را در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی بررسی کنید.
معاملات و تخفیف ها را در وب سایت های خطوط هوایی بررسی کنید.

 پرطرفدارترین ماه برای سفر به اصفهان کدام ماه است؟
شناخت فصول پیک و خارج از سفر به اصفهان می تواند به شما کمک کند تا برنامه های سفر خود را مطابق با آن تنظیم کنید. پرطرفدارترین ماه برای سفر به اصفهان تیرماه است. میانگین قیمت بلیط هواپیما اصفهان در تیرماه 249 دلار آمریکا است.
بلیط هواپیما اصفهان چه زمانی ارزان است؟
بلیط هواپیما اصفهان در تیرماه نسبت به ماه‌های دیگر ارزان‌ترین قیمت است و میانگین قیمت آن ۲۴۹ دلار آمریکا است.
روش حمل و نقل از فرودگاه اصلی به مرکز شهر اصفهان چگونه است؟
فاصله فرودگاه بین المللی اصفهان تا مرکز شهر حدود 21 کیلومتر است که با تاکسی حدود 40 دقیقه فاصله دارد.
جاذبه های دیدنی اصفهان کدامند؟
اصفهان جاذبه های زیادی برای ارائه دارد: موزه شاهی عصار خانه (1 کیلومتری مرکز شهر) (2 کیلومتری مرکز شهر) بازار بزرگ (1 کیلومتری مرکز شهر) محبوب ترین جاذبه های نزدیک به مرکز شهر هستند.

درباره پرشین ترول

تمام حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی شهریار گشت مشرق زمین مشهد می باشد. استفاده از مطالب وب سایت فقط برای موارد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.

هتل های پیشنهادی

پرشین ترول در یک نگاه

مطالب مهم

اطلاعات تماس

مشهد , احمد آباد , خیابان کلاهدوز , آژانس مسافرتی شهریار گشت
شماره تماس : 051-38426161

Follow us on