بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما تهران

تهران شهری بزرگ در شمال ایران با تأثیرات پیش از اسلام، اکنون به یک کلان شهر شلوغ و پرهیاهو تبدیل شده است. همان طور که بیروت از مزایای حمایت و ترویج نسل روشن و جوان بومی بهره می برد، تهران نیز چشمان خود را به جاده مدرنیته دوخته است.

رزرو پرواز به تهران، ایران
تهران (IKA) یکی از بزرگترین شهرهای خاورمیانه است و بیش از 200 سال است که به عنوان سرچشمه تجارت و فرهنگ ایران بوده است. در امتداد تهران قدم بزنید و نگاهی اجمالی به آخرین بقایای معماری کلاسیک شهر و همچنین رشته کوه درخشان البرز در ضلع شمالی بیندازید. بازار بزرگ و کاخ خیره کننده گلستان با باغ هایش از محبوب ترین مکان های تاریخی این شهر هستند.

به دنبال یافتن ارزان ترین پروازهای تهران هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین پروازها را به مقصد پایتخت ایران رزرو کنید. این شهر از نظر فرهنگی غنی است و معماری مدرن را با مساجد تاریخی، معابد، موزه ها و پارک ها ترکیب می کند که شما را مسحور خود می کند.

پس بازدیدکنندگان هنگام فرود پرواز به تهران چه انتظاری می توانند داشته باشند؟ نادیده گرفتن برج غول پیکر 435 متری میلاد، مرکز یک منطقه بین المللی و نمونه ای درخشان از نگرش آینده نگر شهر، سخت است. اما از میان بناهای تاریخی متعدد تهران، نمادین ترین آنها برج آزادی است، دروازه واقعی شهر.

برای بازگشت به دوران ایرانی، کاخ گلستان و سازه های متعدد آن پایگاه آموزشی بسیار خوبی را فراهم می کند. دیوارهای موزاییک کریم خانی نوک از زیباترین دیوارهای منطقه است.
در تهران، مراکز خرید مدرن در کنار بازارهای سنتی مانند بازار تجریش برای جلب توجه شما گرد هم می آیند. بازار بزرگ شلوغ ترین منطقه خرید شهر است که در آن مواد غذایی، پوشاک، جواهرات، قالیچه ها و ریزه کاری ها از مغازه ها به خیابان ها ریخته می شود.

طیف وسیعی از رستوران ها، تهران را با برخی از بهترین شهرهای جهان برای غذا خوردن در یک ردیف قرار می دهد. در یک سر ترازو کباب خانه های محقری وجود دارد که روزانه پذیرای هزاران نفر هستند. در سمت دیگر طلای سیاه یا خاویار قرار دارد. صادراتی محبوب که در بهترین رستوران های تهران یافت می شود.

چایخانه های سنتی مرکز صحنه اجتماعی برای مردم محلی و بازدیدکنندگان هستند. موسیقی زنده همراه با شام در این محیط‌های جوی است که اغلب مهمان‌ها را دور میزهای بزرگ میزبانی می‌کند – که آن‌ها را به مکان‌هایی عالی برای دیدار با مردم محلی دوست‌داشتنی ایران تبدیل می‌کند.

محبوب ترین مقاصد تهران (IKA)
امارات پروازهایی به تهران (IKA) و 139 مقصد دیگر ارائه می دهد. در زیر منتخبی از مقصدهای پروازی ما را برای برانگیختن علاقه خود پیدا خواهید کرد. الهام بگیرید و پرواز یا تعطیلات بعدی خود را برنامه ریزی و رزرو کنید. با امارات، راحت ترین پرواز را در کلاس های کابین ما تجربه خواهید کرد. و ما به طور مداوم بهترین بررسی ها را برای خدمات داخلی دریافت می کنیم. خواه در کلاس اکونومی، بیزینس کلاس یا فرست کلاس پرواز می کنید، با ما پرواز کنید تا راهی عالی برای سفر کنید.

پرواز از تهران به دبی
پروازها از تهران به لس آنجلس
پروازها  از تهران به سئول
پروازها  از تهران به سیدنی
پرواز  از تهران به بحرین
پروازها  از تهران به پکن
پروازها  از تهران به سنت پترزبورگ
پروازها  از تهران به ملبورن
پروازها  از تهران به شانگهای
پروازها  از تهران به سانفرانسیسکو
پروازها  از تهران به هنگ کنگ
پروازها  از تهران به لندن

محبوب ترین مسیرهای تهران (IKA)
الهام بگیرید و پرواز یا تعطیلات بعدی خود را برنامه ریزی و رزرو کنید.

پرواز از دبی به تهران
پرواز از لس آنجلس به تهران
پرواز از سئول به تهران
پرواز از بحرین به تهران
پرواز از سیدنی به تهران
پرواز از پکن به تهران
پرواز از سنت پترزبورگ به تهران
پرواز از شانگهای به تهران
پرواز از ملبورن به تهران
پرواز از لندن هیترو به تهران
پرواز از سانفرانسیسکو به تهران
پرواز از هنگ کنگ به تهران

 

درباره تهران
با پرشین ترول ارزان ترین پروازها را در هر کجا پیدا کنید! در صدها خط هوایی و هزاران مقصد در سراسر جهان به صورت رایگان جستجو و رزرو کنید.

پرشین ترول ساده و سریع است. و استفاده از آن رایگان است! پروازهای ارزان قیمت را مقایسه کنید و با کلیک بر روی سایت های آژانس و خطوط هوایی، مستقیماً بلیط هواپیما تهران خود را رزرو کنید.

اگر تاریخ سفر شما انعطاف پذیر است، می توانیم ارزان ترین روزهای ماه را برای پرواز به شما نشان دهیم. و اگر در حال و هوای ماجراجویی هستید، می‌توانید در پرشین ترول از فرودگاه مبدأ انتخابی خود به همه جا جستجو کنید. پس تنها سوالی که باقی می ماند این است که ... حالا به کجا؟

پیشنهادات پرواز ما را در زیر مرور کنید یا از کادر جستجو برای وارد کردن تاریخ سفر خود استفاده کنید و به ما اجازه دهید ارزان ترین پروازها را به تهران یا هر کجا که می خواهید بروید پیدا کنیم.

پرواز های داخلی به سمت تهران :

مشهد به تهران
یزد به تهران
شیراز به تهران
بندرعباس به تهران
اردبیل به تهران
زاهدان به تهران
بیرجند به تهران
جزیره کیش به تهران
کرمان به تهران

ما در هفته چندین پرواز به تهران در مسیرهای متعدد برای راحتی شما ارائه می دهیم. در حین پرواز، از وعده‌های غذایی انحصاری ما در داخل هواپیما لذت ببرید و با پیشرفته‌ترین سیستم سرگرمی ما وقتتان را از دست بدهید. زمانی که در تهران فرود می آیید، احساس آرامش و آمادگی برای سفر خود خواهید کرد.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران چه زمانی است؟
برای دریافت بهترین قیمت در پروازهای تهران، توصیه می‌شود که خیلی زودتر از تاریخ حرکت خود رزرو کنید، زیرا رزرو زود هنگام به این معنی است که احتمالاً پروازی را که می‌خواهید با ساعت‌های خروج و رسیدن دلخواه خود تضمین کنید.


آیا می توانم بلیط هواپیما تهران فرست کلاس و بیزنس کلاس تهران بخرم؟
می توانید بلیط بیزینس کلاس تهران یا بلیط فرست کلاس در برخی پروازها را خریداری کنید.

وقتی پرواز ارزان خود به تهران را پیدا کردید، سفر خود را از فرودگاه برنامه ریزی کنید و سپس به ادامه مطلب بروید تا بدانید کجا اقامت کنید...


پروازهای بین المللی تهران در فرودگاه بین المللی امام خمینی جدید به زمین می نشینند. این فرودگاه در حدود 30 مایلی جنوب غربی مرکز شهر واقع شده است.

بهترین راه برای رسیدن به مرکز تهران از فرودگاه تاکسی است. تاکسی ها برای رفت و آمد در شهر نیز مناسب هستند. برای سفرهای تاکسی از فرودگاه تا مرکز شهر، قیمت ثابتی معادل 400000 ریال ایرانی (حدود 9 پوند) وجود دارد.

کی بریم

برای یافتن پروازهای ارزان به تهران، سعی کنید در فصل شانه، بین ژوئن و اکتبر، بروید. جولای با میانگین دمای 30 درجه سانتیگراد گرم ترین ماه سال است. تا سپتامبر، هوا کمی خنک‌تر می‌شود و برای مسیرهای کوهستانی ایده‌آل است.

فصل اوج از مارس تا می است، ماه‌هایی که هوای معتدل پایتخت ایران را مملو از بازدیدکنندگان می‌کند. نکته قابل توجه نوروز یا سال نو ایرانی است که در 21 مارس هر سال است. این تعطیلات به مدت دو هفته طول می کشد و در طی آن شهر با یک جشنواره موسیقی محلی که توسط شهرداری برگزار می شود، در حال و هوای جشن است.

زمستان ایران، از نوامبر تا دسامبر، می تواند به شدت سرد باشد، اما فصل کم به معنای معاملات رفت و برگشت و پروازهای لحظه آخری است. همچنین، اگر در زمستان پرواز می کنید، استراحتگاه های اسکی تنها دو ساعت خارج از شهر وجود دارد که می توانند رقیب آلپ باشند.

فرودگاه ها و خطوط هوایی
پرشین تورل ده ها ایرلاین را با هم مقایسه می کند تا بهترین قیمت ها را در پرواز به تهران برای شما بیابد. کرایه ها در بهار، از مارس تا مه، بالاترین قیمت هستند، اما می توانید با رزرو پرواز مستقیم و بلیط هواپیما تهران و یک هتل در تهران، در هزینه خود صرفه جویی کنید.

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران که در سال 2014 افتتاح شد، فرودگاه بین‌المللی اصلی شهر تهران است. در 30 کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر و نزدیک به رباط کریم و اسلامشهر واقع شده است. در حال حاضر از یک ترمینال تشکیل شده است، اگرچه ترمینال دوم در راه است. آئروفلوت، اتریش، بریتیش ایرویز، امارات، پگاسوس، لوفت هانزا، سوئیس و ترکیش ایرلاینز پروازهای رفت و برگشتی به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران از فرودگاه های بریتانیا از جمله بلفاست سیتی، بیرمنگام، لندن هیترو و منچستر ارائه می دهند. مشاهده پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران.

دور زدن فرودگاه

پیمایش در این فرودگاه با پای پیاده آسان است و دسترسی با ویلچر دارد. در اطراف ترمینال، فروشگاه‌های بدون عوارض گمرکی، رستوران‌های ایرانی، کافه‌ها و نمازخانه را خواهید دید. شما همچنین می توانید پول را در بانک ها تغییر دهید. اگر سوالی دارید، میزهای اطلاعات داخل ترمینال دارای کارکنان انگلیسی زبان هستند که می توانند به شما کمک کنند.

چگونه می توانم بلیط ارزان تر رزرو کنم؟
می توانید پروازهای ارزان تری را به روش های زیر رزرو کنید:
بلیط های شهر یا فرودگاه نزدیک تهران را جستجو کنید.
خطوط هوایی مختلفی را که به تهران پرواز دارند، جستجو کنید.
تاریخ های مختلف حرکت را از همان ماه مرور کنید.
فیلتر برای زمان های مختلف خروج از همان روز.
اطلاعات تخفیف را در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی بررسی کنید.
معاملات و تخفیف ها را در وب سایت های خطوط هوایی بررسی کنید.
پرطرفدارترین ماه برای سفر به تهران چیست؟
شناخت فصول اوج و خارج از سفر به تهران می تواند به شما کمک کند برنامه های سفر خود را مطابق با آن تنظیم کنید. پرطرفدارترین ماه برای سفر به تهران فروردین است. میانگین قیمت بلیط هواپیما تهران در ماه آوریل 716 دلار آمریکا است.

بلیط هواپیما تهران چه زمانی ارزان است؟
بلیط هواپیما تهران در ماه آوریل نسبت به ماه های دیگر ارزان ترین است و میانگین قیمت آن 716 دلار آمریکا است.
چند فرودگاه در تهران است؟
فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران.
روش حمل و نقل از فرودگاه اصلی به مرکز شهر تهران چگونه است؟

درباره پرشین ترول

تمام حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی شهریار گشت مشرق زمین مشهد می باشد. استفاده از مطالب وب سایت فقط برای موارد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.

هتل های پیشنهادی

پرشین ترول در یک نگاه

مطالب مهم

اطلاعات تماس

مشهد , احمد آباد , خیابان کلاهدوز , آژانس مسافرتی شهریار گشت
شماره تماس : 051-38426161

Follow us on