بلیط هواپیما شیراز

بلیط هواپیما شیراز

درباره شیراز و خرید بلیط هواپیما شیراز
با پرشین ترول ارزان ترین پروازها را در هر کجا پیدا کنید! در صدها خط هوایی و هزاران مقصد در سراسر جهان به صورت رایگان جستجو و رزرو کنید.

پرشین ترول ساده و سریع است. و استفاده از آن رایگان است! پروازهای ارزان قیمت را مقایسه کنید و با کلیک بر روی سایت های آژانس و هواپیمایی، بلیط هواپیما شیراز خود را مستقیماً رزرو کنید.

اگر تاریخ سفر شما انعطاف پذیر است، می توانیم ارزان ترین روزهای ماه را برای پرواز به شما نشان دهیم. و اگر در حال و هوای ماجراجویی هستید، می‌توانید در پرشین ترول از فرودگاه مبدأ انتخابی خود به همه جا جستجو کنید. پس تنها سوالی که باقی می ماند این است که ... حالا به کجا؟

پیشنهادات پرواز ما را در زیر مرور کنید یا از کادر جستجو برای وارد کردن تاریخ سفر خود استفاده کنید و به ما اجازه دهید ارزان ترین پروازها را به شیراز یا هر کجا که می خواهید بروید پیدا کنیم.

خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

سفر خود را از تهران به شیراز برنامه ریزی کنید

شیراز هر ساله هزاران بازدید کننده را برای تجارت و تفریح ​​به خود جذب می کند. چه در حال استراحت در لحظه آخر باشید و چه در یک استراحت بسیار مورد نیاز، پروازهای تهران به شیراز در پرشین ترول می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی به آنجا برسید. با پرشین ترول، می‌توانید خطوط هوایی محبوب را با پرواز به شیراز مرور کنید، بهترین فصل را برای بازدید بررسی کنید، و قبل از رسیدن، جاذبه‌های شیراز را پیش‌نمایش کنید. با معاملات پرواز و جاذبه های هیجان انگیزی که در شیراز منتظر گشت و گذار شما هستند، بهترین زمان برای رزرو پرواز از تهران به شیراز هم اکنون است! برنامه ریزی سفر از تهران به شیراز زمانی آسان است که از پرشین ترول برای کمک به هماهنگی سفر استفاده کنید. چه پرواز یک طرفه، بدون توقف یا رفت و برگشت داشته باشید، فقط پرواز مورد نیاز خود را با ما خواهید یافت. اگر می‌خواهید برای پروازهایتان قفل زیادی داشته باشید، به پرواز رفت و برگشت بروید، اگر در برنامه سفر خود به انعطاف‌پذیری نیاز دارید، یک پرواز یک طرفه به شیراز رزرو کنید. با پرشین ترول، می‌توانید پروازها و اتاق‌های هتل موجود را جستجو کنید و سپس رزرو خود را به‌سرعت و آسان به صورت آنلاین و در حال حرکت انجام دهید. لوازم سفر خود را بسته بندی کنید، فهرستی از سطل های ضروری تهیه کنید و همین امروز پرواز خود را به مقصد شیراز در پرشین ترول  رزرو کنید!

خرید بلیط هواپیما شیراز به تهران

با استفاده از پرشین ترول برای مشاهده جاذبه های شیراز قبل از رسیدن، سفر خود از تهران (THR) به شیراز (SYZ) را به یک سفر خاطره انگیز تبدیل کنید. هنگامی که بدانید در شیراز چه کاری باید انجام دهید، می توانید برای بهترین تجربه سفر ممکن از قبل رزرو و رزرو کنید. برنامه ریزی از قبل موثرترین راه برای اطمینان از اینکه کل تجربه سفر شما به آرامی پیش می رود است. فرقی نمی‌کند برای انتخاب رستوران عالی، کشف بهترین مکان‌ها برای امتحان طعم‌های محلی، یا یافتن خیره‌کننده‌ترین مناظر شهر به کمک نیاز داشته باشید، پرشین ترول در هر مرحله از سفر شما به شیراز همراه شماست.

رزرو پرواز به شیراز، ایران
پروازهای شیراز با پرشین ترول همیشه در حال فروش هستند. ما در تمام طول سال پروازهای ارزان به شیراز را ارائه می دهیم. ما علاوه بر ارائه بلیط هواپیما رقابتی به شهرهای برتر دنیا، راهنمای سفر و نکاتی را برای اطلاع رسانی سفر شما به شیراز ارائه می دهیم. زیر را بخوانید تا درباره همه چیزهایی که باید در سفر بعدی خود ببینید و انجام دهید بیشتر بدانید و روی پرشین ترول حساب کنید تا بهترین معاملات را برای همه نیازهای رزرو سفر شما پیدا کند.
مکان های دیدنی شیراز
مرکز استان فارس در ایران، شیراز در جنوب غربی کشور بر روی رودخانه فصلی رودخانه خشک واقع شده است. این شهر در سراسر کشور به عنوان شهر شاعران گرامی است. دو تن از بزرگ‌ترین شاعران ملت، حافظ و سعدی، در اینجا متولد شدند. شیراز نیز غرق در تاریخ غنی است. این شهر در میان تپه های خشک منطقه خشک فارس واقع شده است و بومیان آن توانسته اند پارک های عمومی دوست داشتنی را پرورش دهند. از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به مساجد مختلف خیره کننده، باغ های زیبا و غیره اشاره کرد.
بازار وکیل
بازار وکیل، بازار اصلی شیراز، خانه انبوه غرفه ها و مغازه هاست. بازار مانند دخمه پرپیچ و خم است و مکانی برای خرید جواهرات، ادویه جات، قالیچه و لوازم منزل است. بیش از یک بعد از ظهر نیاز دارد تا کل بازار را پوشش دهد. سقف‌های طاق‌دار بازار وکیل نمونه‌ای عالی از معماری زندیه و فضایی آرامش‌بخش را به وجود آورده است.
باغ ارم
شهر شیراز به دلیل پرورش باغ زیبا و باغ ارم نمونه بارز آن است. این باغ در محدوده باغ‌های گیاه‌شناسی دانشگاه شیراز قرار دارد و دارای انبوهی از درختان سرو، بوته‌های رز و پرچین‌های کوتاه شده است. در مرکز باغ، یک استخر کوچک و یک کاخ باشکوه از دوران قاجار قرار دارد. اما این کاخ برای عموم بسته است. باغ ارم در شمال رودخانه خشک واقع شده است.
مسجد نصیرالملک
مسجد نصیرالملک که به مسجد صورتی نیز معروف است، یکی از بناهای معروف شیراز است. این مسجد مربوط به دوران قاجاریه است که به دلیل فضای داخلی رنگارنگ خیره کننده اش از جمله کاشی ها و طاق های رنگارنگ پیچیده، پنجره های رنگی و فرش های ایرانی متعدد که زیبایی شناسی جذابی را ایجاد می کند، مشهور است.

تعطیلات شما در شیراز
شیراز و سایر مقاصد جنوب آسیای مرکزی که عمدتاً دارای آب و هوای گرمسیری هستند، برای تعطیلات زیرکانه در هر زمانی از سال عالی هستند! با داشتن تنوع طبیعی خیره کننده، تنوع گسترده ای از حیات وحش و میراث فرهنگی بی نظیر، یک توقفگاه یا بیشتر، قطعا باید در لیست کارهای تعطیلات شما باشد. اگر مناظر زیبا و چشمگیر از جمله مناطق بوم گردی حرا، هیمالیا با شکوه یا کشور چای در تعطیلات رویایی شما وجود دارد، اکنون پرواز شیراز خود را با پرشین ترول رزرو کنید. با عملکرد چند مقصد ما، همچنین می توانید چندین پرواز را به طور همزمان رزرو کنید، به لطف موتور جستجوی قدرتمند ما که از میان هزاران ترکیب پرواز شیراز و هتل فیلتر می کند تا بهترین معامله را برای شما به ارمغان بیاورد. به سادگی مقصد مورد نظر خود را وارد کنید و بقیه کارها را به ما بسپارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید به کجا می خواهید بروید!

بهترین زمان برای رفتن به شیراز چه زمانی است؟
ما جستجوهای پرواز مشتریانمان را بررسی کردیم و برنده بهترین زمان برای پرواز به شیراز... جولای است. بهترین ماه بعدی برای سفر به شیراز مرداد است. و فراموش نکنیم اسفند، سومین انتخاب برتر برای زمان رفتن به شیراز. با این حال، اگر چیزهایی را ترجیح می‌دهید که کمتر شلوغ هستند، می‌توانیم به شما بگوییم که کم‌طرف‌ترین ماه برای پروازهای شیراز اردیبهشت ماه است.

چقدر قبل از پرواز شیراز باید در فرودگاه باشم؟
اگر می خواهید به موقع برای پرواز به شیراز حاضر شوید، حتماً حداقل دو تا سه ساعت قبل در فرودگاه حضور داشته باشید. بررسی، کنترل های امنیتی، گمرک و سوار شدن به هواپیما ممکن است کمی طول بکشد. در پرشین ترول می‌توانید بهترین تخفیف‌ها را برای پروازهای شیراز از بیش از ۶ شهر پیدا کنید و از میان خدمات متنوعی انتخاب کنید که زمان شما را در فرودگاه بهبود می‌بخشد و تجربه سفر بسیار بهتری را تضمین می‌کند، مانند اولویت سوار شدن به هواپیما و چمدان اضافی. برای راحتی بیشتر، هنگام رزرو پرواز شیراز در پرشین ترول ، می‌توانید بیمه اضافه کنید یا کرایه قابل استرداد را انتخاب کنید و سفری بدون مشکل داشته باشید!

نام فرودگاه شیراز چیست؟
شیراز توسط 1 فرودگاه خدمات رسانی می شود. شیراز پروازهایی را به مقصدهای داخلی و بین المللی در 6 شهر انجام می دهد، مانند لندن، منچستر و گلاسکو که محبوب ترین مسیرها هستند.
فاصله فرودگاه شیراز تا مرکز شهر چقدر است؟
فرودگاه شیراز شیراز در ۷ مایلی مرکز شهر قرار دارد.

حقایقی درباره پرواز به شیراز، ایران
درصد مسافران شیراز بالای 35 سال 61 درصد بوده است.
درصد مسافران شیراز بالای 60 سال 17 درصد بوده است.
درصد مسافران شیراز که کلاس فرست یا بیزینس کلاس رزرو کرده اند 5 درصد بوده است.
درصد مسافران شیراز که با کودکان زیر 14 سال سفر کرده اند 8 درصد بوده است.
درصد مسافران شیراز که هزاره بودند 29 درصد بود.
درصد مسافران شیراز که زن بودند 55 درصد بود.
میانگین تعداد روزهای سپری شده توسط مسافران در شیراز 23 روز بوده است.
ماه با بیشترین رزرو برای شیراز شهریور بود.
ماه با کمترین رزرو برای شیراز اسفند بود.

جستجوی بلیط هواپیما شیراز، ایران
برترین جاذبه های شیراز
یکی از زیباترین مساجد شیراز، مسجد نصیرالملک است که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد. شیشه‌های رنگی دیدنی، ستون‌های حکاکی شده با ظرافت و فینس پلی‌کروم نمازخانه زمستانی، کاشی‌کاری‌های آبی رنگ شگفت‌انگیزی به مسجد جلوه‌ای آرامش‌بخش بخشیده است.

باغ نارنجستان اگرچه اندازه کوچکی دارد، اما به خاطر غرفه نارنجستان قوام با تزئینات مجلل شناخته شده است. ورودی آینه‌کاری‌شده غرفه به شما امکان می‌دهد آرایش الهام‌بخشی از کاشی‌های پیچیده، پانل‌های چوبی منبت کاری شده و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی را کشف کنید.

موزه پارس که در داخل باغ باغ نظر قرار دارد، دارای انبوهی از نمایشگاه ها مانند شمشیر، لباس، قبرهای دوران زندیه است. به سقف خیره کننده استالاکتیت و فضای داخلی باشکوه توجه کنید. همچنین می توانید در باغ قدم بزنید.

شاهچراغ، آرامگاه سید امیر احمد از اهمیت مذهبی بالایی برخوردار است و زیارتی محسوب می شود. مراقب درهای نقره ای زیبا و آینه کاری زیبا باشید.

در هر سفری به شیراز، کانون توجه همیشه به تکت جمشید، که به عنوان تخت جمشید، میراث جهانی یونسکو نیز شناخته می شود، می افتد. این شهر که در حدود قرن ششم تأسیس شد، پایتخت تشریفاتی امپراتوری هخامنشی بود و زمانی توسط اسکندر مقدونی غارت شد.

تخت جمشید حدود یک ساعت یا 60 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند. به محض ورود، از بهترین نمونه های کنده کاری از دنیای باستان قدردانی خواهید کرد. همچنین نقش برجسته های صخره ای دیدنی، برج های باشکوه و ویرانه های کاخ باورنکردنی آپادانا را به نمایش می گذارد. کل تجربه یک سفر غیرقابل از دست دادن به گذشته است.

مقبره‌هایی که به یاد شاعران سعدی و حافظ به ترتیب مربوط به قرن سیزدهم و چهاردهم میلادی اختصاص یافته‌اند نیز از جاذبه‌های دیدنی هستند. مقبره حافظ در باغی زیبا قرار دارد و دارای سنگ قبر مرمری است که آیاتی از آثار او در آن نقش بسته است. و مقبره سعدی در پس زمینه ای سرزنده و سبز قرار گرفته است. هر دو سایت برای ایرانیانی که علاقه زیادی به ادبیات فارسی دارند مهم هستند.

درباره پرشین ترول

تمام حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی شهریار گشت مشرق زمین مشهد می باشد. استفاده از مطالب وب سایت فقط برای موارد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.

هتل های پیشنهادی

پرشین ترول در یک نگاه

مطالب مهم

اطلاعات تماس

مشهد , احمد آباد , خیابان کلاهدوز , آژانس مسافرتی شهریار گشت
شماره تماس : 051-38426161

Follow us on