Blog Post

Our Blog

بهترین گزینه های سفر در بین ایرانیان

به گزارش «مقصد ایران» و به نقل از سایت «فلای تودی»، اگر این روزها دوست دارید به خارج از کشور سفر کنید، گزینه های کم هزینه تری برای سفر به کشورهایی مانند امارات و ترکیه وجود دارد. برای اینکه ببینید چگونه می توان به این امر دست یافت، باید مطالب زیر را مطالعه کنید.

اکنون که واکسیناسیون گسترده در حال انجام است و مردم مشتاق سفر هستند، بنابراین لازم است فهرست دقیقی از بهترین گزینه های سفر تهیه شود. به دلیل هزینه بالای سفرهای خارجی، برای ما دور از دسترس به نظر می رسد. در حالی که می توانید با کمترین هزینه به کشورهای خارجی سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید.

پس برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است در زمان مناسب به کشور مورد نظر سفر کنید. البته باید مشخص کنید که می خواهید در این سفر از چه جاذبه ها و مناطقی دیدن کنید تا مجبور به صرف هزینه های زیادی نشوید. اگر می خواهید از حاشیه امن خود یعنی کشور خودمان خارج شوید، گزینه های مناسب سفر را به شما معرفی می کنیم.
ترکیه | ثبت لحظات فوق العاده
ترکیه کشور زیبایی است که اکثر ایرانیان دوست دارند به آن سفر کنند. البته تابستان می تواند زمان خوبی برای گذراندن تعطیلات در ترکیه باشد، اما زمستان در ترکیه تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. شاید بسیاری از مردم، زمستان های ترکیه را با برف و سرما تصور کنند و به فکر سفر به این کشور در زمستان نباشند، اما سفر به ترکیه در فصل زمستان با تفریحات و سرگرمی های فراوان، زمان بسیار خوبی برای سفر به این کشور است.

یکی از مزیت های مهم سفر به ترکیه در زمستان این است که همه چیز نسبتاً ارزان است. در مرحله اول می توانید بلیط استانبول را با کمترین قیمت خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی های سفر به ترکیه در فصل زمستان خلوت و آرامش آن است.

با رزرو تور ترکیه برای زمستان های آفتابی این کشور می توان به تمام نقاط مهم شهر دسترسی داشت. سواحل این کشور در این فصل بسیار آرامتر است و چون مانند فصل تابستان افراد زیادی در مناطق دیدنی این شهر تردد نمی کنند، گردشگران می توانند بهترین عکس ها را با دوربین خود ثبت کنند.

شهرهای تاریخی استانبول برای پیاده روی زمستانی بسیار مناسب تر هستند. مناظر زیادی در ترکیه برای عکاسی با دوربین وجود دارد،
دبی | استراحت کن و انرژی بگیر
چیزی که با شنیدن نام دبی به ذهن خطور می کند گرمای وحشتناک آن است، اما با انتخاب فصل مناسب برای سفر می توان آن گرما را به نسیم بهاری تبدیل کرد. زمستان دقیقاً زمان سفر به دبی است. زیرا آفتاب سوزان معتدل تر می شود و هوا بسیار مطبوع است.

برخلاف اکثر کشورهای دنیا که در فصل سرما بسیار خلوت هستند، دبی بسیار شلوغ و شلوغ است. زمستان های دبی فصل کنسرت ها، رویدادهای زنده، جشنواره ها و تورهای هیجان انگیزی مانند سافاری صحرا است. لازم به ذکر است که فصل ها در دبی، گران ترین زمان برای خرید بلیط دبی و رزرو هتل در دبی است. بنابراین بهترین زمان برای لذت بردن از دبی در فضای باز از نوامبر تا آوریل است.

اما معماری شگفت انگیز ساختمان های دبی باعث می شود تا برای همیشه از سفر به این شهر مدرن لذت ببرید. توصیه می کنیم در دبی غذای ارزان بخورید و در اقامتگاه های بومی اقامت کنید. این سفر به دبی کم هزینه خواهد بود و مابقی پول را صرف خرید کالا یا بازدید از مکان های دیدنی خواهید کرد.

یکی از ارزان ترین محله های دبی برای اقامت و غذا خوردن، دیر نام دارد. همچنین توجه داشته باشید که دبی به دلیل دمای بالا و معماری متفاوت شهری شهر پیاده روی نیست، بهتر است از تاکسی یا اوبر برای حمل و نقل استفاده کنید.

درباره پرشین ترول

تمام حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی شهریار گشت مشرق زمین مشهد می باشد. استفاده از مطالب وب سایت فقط برای موارد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.

هتل های پیشنهادی

پرشین ترول در یک نگاه

مطالب مهم

اطلاعات تماس

مشهد , احمد آباد , خیابان کلاهدوز , آژانس مسافرتی شهریار گشت
شماره تماس : 051-38426161

Follow us on