Blog Post

Our Blog

مکان های باورنکردنی در ایران برای تجربه فرهنگ واقعی آن

8 بهترین مکان برای بازدید در ایران
ایران تعدادی از زیباترین شهرها را برای کاوش دارد و هر کدام از آنها شگفتی های معماری خود را به رخ می کشند و بازارهایی که کالاهای خاص می فروشند. برای آشنایی با بهترین مکان‌های دیدنی ایران به ادامه مطلب بروید.

تهران
تبریز
اصفهان
شیراز
مشهد
یزد
کاشان
اهواز

شماره 1 تهران :

یکی از بهترین مکان‌های دیدنی ایران، تهران یک کلانشهر شلوغ است که در کنار کوه‌ های البرز قرار گرفته است. این پایتخت یکی از شهرهای ایران کنونی یا امروزی را ارائه می دهد. این شهر که به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب است، دارای آثار تاریخی و همچنین خط افق خیره کننده است که آن را به دیگ ذوب دوران باستان و حال تبدیل کرده است. تعدادی موزه و قصر برای کاوش و کافه‌های امروزی برای استراحت در عصرها وجود دارد. اگر مایل به گشت و گذار در اطراف شهر هستید، دو مکان جالب برای سفرهای یک روزه توچال و دربند هستند. آراسته به زیبایی های طبیعی، یک فرار کاملاً از شهر شلوغ تهران را ارائه می دهند.

جاذبه های گردشگری: بازار بزرگ، موزه ملی ایران، کاخ گلستان، مجموعه سعدآباد
محل اقامت: هتل تاج محل، هتل اسپیناس پالاس، هتل پارسیان اوین

2. تبریز
تبریز که غنی از فرهنگ آذری است، به خاطر بازار پر رونق خود شناخته شده است و اگر به دنبال مکان هایی برای خرید در ایران هستید، مطمئناً این بازار باید در لیست شما باشد. تبریز که در کنار دروازه‌های بهشت در کنار کتاب مقدس قرار گرفته است، میراث تاریخی خوبی دارد. با امکانات حمل و نقل عالی، شهر به راحتی قابل دسترسی است و آب و هوای دلپذیر به تجربه شگفت انگیز شهر می افزاید. این شهر بیشتر به خاطر فرش های زیبا و حمام های چایخانه اش معروف است. بنابراین، آیا برای کشف این شهر در ایران هیجان زده هستید؟

جاذبه های گردشگری: ایل گلی (شاه گلی)، مسجد کبود، بازار تبریز، موزه آذربایجان
محل اقامت: هتل اهراب، هتل پارس الگلی تبریز، هتل بین المللی شهریار

3. اصفهان
موزه زنده فرهنگ سنتی اصفهان یکی از مقاصد گردشگری برتر ایران است. بناهای قدیمی اسلامی به همراه باغ های ایرانی جذابیت زیبایی به این شهر بخشیده است. پل های تصویر-کارت پستال نقطه برجسته این مکان در ایران است. مسجد امام و مسجد شیخ لطف‌الله در کنار بازار تاریخی، بزرگ‌ترین جاذبه‌ها هستند که بازدیدکنندگان را به این گوهر شهر می‌آورد. خرید برخی از صنایع دستی محلی را در زمانی که در شهر هستید فراموش نکنید.

جاذبه های گردشگری: میدان نقش جهان، مسجد امام (شاه)، کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله
محل اقامت: هتل عباسی، هتل ایران، هتل پیروزی، هتل پارسیان کوثر

4. شیراز
شیراز که زمانی پایتخت ایران بود، به شعر و شراب معروف است. این شهر همچنین به خاطر تاکستان هایش در روزهای قبل معروف بود. اگر یکی از آنها را بلد هستید، دوست دارید زمانی را در اینجا بگذرانید. این شهر که مکان‌های زیارتی مهم ایرانیان است، دارای باغ‌های زیبا و مساجد زیبا نیز می‌باشد. اگر با شریک زندگی خود به ایران سفر می کنید، شیراز، شهری پر از عشق، قطعا باید در لیست شما باشد.

جاذبه های گردشگری: آرامگاه حافظ، مسجد وکیل، بازار وکیل، باغ نظر
محل اقامت: هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه، هتل کریم خان

5. مشهد
لیست مکان های دیدنی ایران بدون ذکر شهر مشهد ناقص است. مشهد دومین شهر بزرگ کشور و یکی از مقدس ترین شهرهای کشور است که ارزش دیدن دارد. تعطیلات خود را به خوبی برنامه ریزی کنید زیرا در طول تعطیلات مسلمانان، شهر کاملاً از ماه ها قبل رزرو می شود، در حالی که در زمان های دیگر می توانید معاملات عالی را در اینجا دریافت کنید! همچنین، اگر در شهر هستید، از فرش و زعفران موجود در بازارهای اینجا دیدن کنید. مشهد به داشتن بهترین آنها معروف است!

جاذبه های گردشگری: حرم امام رضا، مجتمع گردشگری بابا قدرت، طاق طلا
محل اقامت: هتل سینور، هتل قصر طلایی، هتل جواد

6. یزد
در مسیرهای پر پیچ و خم قدم بزنید و زیبایی خانه های خشتی شهر یزد را که یکی از بهترین مکان های دیدنی ایران است، تحسین کنید. این شهر که اغلب به دلیل توریستی نبودن از دست می رود، جذابیت خاص خود را دارد. کوچه‌های قدیمی که قرن‌ها تاریخ را در خود جای داده‌اند، داستان خاص خود را برای گفتن دارند. شهري آرام، يزد همه را به کاوش در پيچ و خم کوچه هايش دعوت مي کند.

جاذبه های گردشگری: مجتمع امیر چخماق، مسجد جامع یزد، باغ دولت آباد، آتشکده یزد.
محل اقامت: هتل داد، هتل پارسیان صفاییه، هتل جنگل

7. کاشان
در سفر از تهران به اصفهان، کاشان اغلب نادیده گرفته می شود اما یکی از زیباترین مکان های دیدنی ایران است. یک جواهر معماری، یافته های باستان شناسی می گوید که این شهر حدود هشت هزار سال پیش تاسیس شده است. خانه های تاریخی اینجا آن را به یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده است. همچنین دارای تعدادی از بهترین هتل های سنتی برای لذت بردن از مهمان نوازی ایرانی است. برای بازدید از این شهر هیجان زده اید؟ همچنین، از هر یک از فروشگاه های بازار برای خود گلاب تهیه کنید!

جاذبه های گردشگری: باغ فین، بازار کاشان، خانه های تاریخی بروجردی

8. اهواز
اهواز که به شهر پل ها معروف است، یکی دیگر از بهترین مکان های دیدنی ایران است. این پل ها که شهر را به شهرت رسانده اند بر روی رودخانه کارون ساخته شده اند. این شهر از نظر تنوع قومیتی غنی است و به مردمانی مهربان و خونگرم که بسیار مهمان نواز هستند معروف است. این شهر زمستان های معتدل و کوتاهی را تجربه می کند که بسیار زیبا و همچنین بهترین زمان برای سفر به اهواز است.

جاذبه های گردشگری: رودخانه کارون، پل سیاه (پل سیاه)، پل سفید (پل سفید)، آبشار اهواز، میدان چهار شیر

ایران با مردمانی دوست داشتنی و شهرهای زیبا برای گشت و گذار، یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه برای بازدید است. با پرشین ترول سفر به ایران رزرو کنید و سفری بی دردسر داشته باشید. این مکان‌های دیدنی در ایران را به لیست خود اضافه کنید و با گشت و گذار در شهرهای باستانی و بازارهای شلوغ، اوقات خوشی را سپری کنید. اگر فرصت کردید زعفران و گلاب را به عنوان سوغاتی بخرید!

درباره پرشین ترول

تمام حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی شهریار گشت مشرق زمین مشهد می باشد. استفاده از مطالب وب سایت فقط برای موارد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.

هتل های پیشنهادی

پرشین ترول در یک نگاه

مطالب مهم

اطلاعات تماس

مشهد , احمد آباد , خیابان کلاهدوز , آژانس مسافرتی شهریار گشت
شماره تماس : 051-38426161

Follow us on