Blog Post

Our Blog

مکان های برتر برای بازدید و دیدن در استانبول

مکان های دیدنی و دیدنی استانبول بسیار چشمگیر هستند. استانبول مناظر و نقاط دیدنی عالی را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. البته نمی‌توان بهترین مناظر استانبول را ذکر کرد، اما در اینجا می‌توانید جذاب‌ترین، 10 مکان برتر و آن‌هایی را که در سفر به استانبول خود از دست ندهید، بیابید.
1. مسجد جامع ایاصوفیه
ایاصوفیه که در محله سلطان احمد واقع شده است، یک کلیسا و موزه سابق است که اکنون یک مسجد است. این یکی از بزرگترین آثار معماری جهان است و به عنوان هشتمین عجایب جهان پذیرفته شده است، تاریخ را در امپراتوری روم، بیزانس و عثمانی تجربه کرده است. از آنجایی که اکنون به عنوان مسجد عمل می کند، ورود به ایاصوفیه رایگان است.

ما گزینه های بلیط زیر را برای ارزش عالی برای پول توصیه می کنیم. بازدیدکنندگان وب سایت ما از 5% تخفیف اضافی برخوردار خواهند شد.

راهنمای تور و صوتی نکات VIP ایاصوفیه - از خطوط، هزینه های اهدا و طرح ایاصوفیه صرفنظر کنید، 30 دقیقه. تور با راهنمای انگلیسی زبان، اپلیکیشن صوتی ایاصوفیه برای IOS و اندروید به 10 زبان
تور تاریخی ایاصوفیه با راهنمای تاریخ - از خطوط صرفه جویی کنید و 2 ساعت صرفه جویی کنید، 30 دقیقه یاد بگیرید. از راهنمای رسمی، تمام موزاییک ها، گالری ها و جزئیات داخل را ببینید، با داستان تاریخ ساختمان ها آشنا شوید

2. موزه کاخ توپکاپی
کاخ توپکاپی که در محله سلطان احمد واقع شده است، یک کاخ شرقی باشکوه و یکی از غنی ترین موزه های جهان است که بر روی دماغه ای مثلثی شکل بر تنگه بسفر و شاخ طلایی قرار گرفته است. این محل اقامتگاه سلاطین عثمانی از قرن پانزدهم تا اواسط قرن نوزدهم بود. دارای چهار حیاط، تراس هایی با چشم اندازهای خیره کننده و همچنین مجموعه های گرانبها، یکی از برترین جاذبه های گردشگری شهر است.

ما گزینه های بلیط زیر را برای ارزش عالی برای پول توصیه می کنیم. بازدیدکنندگان وب سایت ما از 5% تخفیف اضافی برخوردار خواهند شد.

تور کاخ توپکاپی و حرمسرا با راهنمای مورخ - از خطوط بلیط صرفه جویی کنید و 2 ساعت صرفه جویی کنید، 90 دقیقه از یک راهنمای مورخ یاد بگیرید، حس واقعی کاخ توپکاپی را درک کنید، داستان حرمسرا را بیاموزید، راهنمای انگلیسی زبان، هزینه ورودی گنجانده شده است.
بلیط VIP کاخ توپکاپی با راهنمای صوتی و تور برجسته - از خطوط بلیط صرفه جویی کنید و 2 ساعت با راهنمای تور مجاز، هزینه ورودی، طرح کاخ توپکاپی، 30 دقیقه صرفه جویی کنید. تور برجسته با راهنمای انگلیسی زبان، اپلیکیشن صوتی برای IOS و اندروید به 9 زبان

3. آب انبار بازیلیکا
یکی از چشمگیرترین و عرفانی ترین بناهای شهر. دو سر مدوسا که به عنوان تکیه گاه در زیر دو ستون در لبه شمال غربی آب انبار استفاده می شود، بیشترین توجه را به خود جلب کرده و بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.
ما گزینه های بلیط زیر را برای ارزش عالی برای پول توصیه می کنیم. بازدیدکنندگان وب سایت ما از 5% تخفیف اضافی برخوردار خواهند شد.
4. موزه های باستان شناسی استانبول
موزه های باستان شناسی استانبول که در محله سلطان احمد واقع شده است، یکی از غنی ترین موزه های باستان شناسی در جهان است. موزه ها شامل مجموعه عظیمی از آثار و اقلام هلنیستی، رومی و بیزانسی از جمله مجسمه ها و تابوت ها هستند و از سه موزه مجزا در یک سایت تشکیل شده است که شامل موزه باستان شناسی، موزه شرق باستان و غرفه کاشی کاری شده است. به همین دلیل به آن جمع می گویند. 

5. برج گالاتا
برج گالاتا که در محله گالاتا قرار دارد، با سقفی متمایز از کلاه جادوگر، یک برج قدیمی جنوایی است که مشرف به شهر است و یک رستوران مجلل در بالا دارد. مسافران می توانند از مناظر پانورامای عالی 360 درجه استانبول، شاخ طلایی و بسفر لذت ببرند. ادامه مطلب…
6. میدان سلطان احمد و مسجد آبی
مسجد آبی (مسجد سلطان احمد) واقع در محله سلطان احمد، نمونه ای عالی از معماری ترکی و اسلامی و یکی از پربازدیدترین مناظر و مساجد استانبول است. همچنین می توان آن را به عنوان پیروزی هماهنگی، تناسب و ظرافت در نظر گرفت. 
7. بازار بزرگ (کاپالی کارسی)

بازار بزرگ (کاپالی کارسی) واقع در محله بیازیت، یک ماجراجویی خرید عالی است که نباید آن را از دست بدهید. مجموعه ای از خیابان های سرپوشیده بیش از 4000 تاجر را نشان می دهد که همگی محصولات و کالاهای خود را می فروشند. در اینجا می توانید هر چیزی از چکمه و دمپایی گرفته تا جواهرات طلا و نقره پیدا کنید. 

8. جزایر پرنس
جزایر پرنس یکی از بهترین مناطق طبیعی و دیدنی های استانبول است. جزیره‌های دیدنی تابستانی امسال (Buyukada محبوب‌ترین جزایر است) زمانی جزیره تفریحی شاهزادگان بیزانسی بود و مناظر خیره‌کننده از چوب کاج را به رخ می‌کشد. شما می توانید یک تور جزیره را با کالسکه های اسبی تجربه کنید و ناهار خود را در یک رستوران ماهی محلی کنار دریا صرف کنید.
9. خیابان استقلال
خیابان استقلال (خیابان استقلال) واقع در محله تقسیم، احتمالاً معروف ترین خیابان و منطقه تفریحی استانبول است. این یک خیابان عابر پیاده رنگارنگ طولانی است که مملو از انواع مغازه ها، رستوران ها، کافه ها، نمایش های خیابانی و غیره است.
10. آکواریوم Sea Life
Sea Life Istanbul یک آکواریوم و مرکز سرگرمی است که در مرکز خرید فروم در منطقه بایرامپاشا واقع شده است. این آکواریوم پنجمین آکواریوم بزرگ جهان است که دارای 47 مخزن نمایشگر و بیش از 15000 موجود دریایی است. بازدیدکنندگان ممکن است از موجودات دریایی دوست‌داشتنی، بزرگترین مجموعه کوسه‌ها در اروپا، آکواریوم دیجیتال، بیمارستان لاک‌پشت‌ها که در آن شاهد بهبودی لاک‌پشت‌های زخمی هستند، مناطق موضوعی، سفرهای مدرسه، جشن تولد و بسیاری موارد دیگر لذت ببرند.

تور و بلیط
هنگام برنامه ریزی برای سفر به استانبول، تعطیلات آخر هفته، استراحت یا تعطیلات، همیشه تور استانبول ، جاذبه ها، معاملات، پیشنهادات، بسته ها و رویدادهای زیادی برای انتخاب و لذت بردن در شهر وجود دارد. شما می‌توانید استانبول را از طریق تورهای روزانه که توسط آژانس‌های مسافرتی محلی با راهنمایان حرفه‌ای انجام می‌شود، کاوش کنید. اگر نمی‌خواهید همه‌ی هماهنگی‌ها از جمله بلیط، منتظر ماندن در صف‌های طولانی و حمل‌ونقل دو طرفه را خودتان به زحمت بیاندازید، گزینه بسیار خوبی است.

درباره پرشین ترول

تمام حقوق این وب سایت متعلق به آژانس مسافرتی شهریار گشت مشرق زمین مشهد می باشد. استفاده از مطالب وب سایت فقط برای موارد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.

هتل های پیشنهادی

پرشین ترول در یک نگاه

مطالب مهم

اطلاعات تماس

مشهد , احمد آباد , خیابان کلاهدوز , آژانس مسافرتی شهریار گشت
شماره تماس : 051-38426161

Follow us on